Hej, vår!

Hej, underbara vår!
Hej, jävla allergi!

Då var det vår, det kan jag intyga alla som tvekar, genom mina svullna o rinnande ögon. Det är så tråkigt att man ska behöva ha blandade känslor inför våren på grund av allergi.
Nu kommer jag nämligen ha rinnande o svullna ögon fram till typ oktober.
Suck.

Men oj vad glad man blir av solen!
Jag o Teje bestämde träff på Söder igår, köpte oss varsinn stooor mocha o slog oss ner i solen på Nytorget. Vi hade en hel del att uppdatera, minst sagt. Sen tog vi en promenad genom Vita bergs-parken, o avslutade med middag på Blå Lotus. Efter det mötte vi upp Anders på Filmstaden, o såg Fantastic mr. Fox. 
En jättebra film, enligt oss alla! 

 
Spotify här.


Nu ska jag åka till apoteket o köpa ögondroppar.
Sen har jag gjort en deal med mig själv.
Om jag städar idag, så ska jag laga mat till mig själv ikväll.
Schysst deal, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0