Bad Skin Day

Jag är så nöjd med mitt nyupptäckta "musiköra". Jag är tyvärr ganska omusikalisk.
Men! Jag kan höra vilka låtar jag kan spela på gitarr. Jag kan nämligen bara spela typ 5 ackord.
O igår upptäckte/hörde jag att jag kan spela "Gitarrer & bas, trummor & hat".
Så jag spelade o spelade, tills det gjorde för ont i fingrarna. Då slutade jag.

Idag känns som dagen från helvetet. Snön slog ner mig i skorna.
Jag bokade ett spinningpass, men vet inte om jag orkar.
Har inga rena kläder, men jag orkar inte tvätta.
Det är stökigt, men jag orkar inte städa.
Jag orkar ingenting.

O jag har en Bad Skin Day.

Jag får lite ont o magen av den här låten. Men det är väl dags att ta tillbaks den.
O hey, vem får inte lite ont i magen av riktigt dålig hy?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0