Press Play

Men alltså, tv-reklam?
Bygg-Max... "Jag jobbar med människor. Men jag kan ju inte slå på en människa med en hammare, så jag jag bygger istället ett garage för att få utlopp för mina aggressioner.", typ.
Eh, ok.
Hjälp.

En ny vecka imorgon alltså. Måndag. Jag får pengar o kan starta om mitt liv. Trycka på Play igen.
Det är så himla mycket kul som händer framöver, som såklart kostar pengar, så jag vet inte riktigt hur saker o pengar ska gå ihop. Extraknäck? Vinna på lotto? Samla pantburkar? Rån? Sälja min själ? Ja, jag vet inte.


Jag slänger in den här gamla snyft-dängan, o passar samtidigt på att kasta in handduken.
Godnatt.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0