Helgbesök!

Det blev just klart att min lillasyster förärar mig, o huvudstaden, med ett besök i helgen.
Supertrevligt, för det kommer bli en kalashelg!
Synd bara att jag inte har orkat lyfta ett finger ikväll, så det ser ut som att 17 galna fjortisar har brutit sig in i min lägenhet o letat outfits inför skolfotot. Kläder, skor o väskor överallt. Jag ska ploga en stig mellan sängen o toaletten, så vi kan göra det vi ska. Sova, uträtta våra naturliga behov, o göra oss festfina.
Allt annat kan man ju fixa någon annanstans, tack o lov.

The Ruby Suns, gratis på Strand den 6e maj.
Anderrrrsch, du vet att jag räknar med dig som vanligt.



Spotify här.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så roligt då, sisters!

2010-04-23 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0