Helg-pepp!

Imorgon är det The Hidden Cameras på Debaser Medis. Det är gratis innan 22, o det skulle vara rent vanvett att missa detta. Jag såg dom senast de besökte Debaser Medis, o det var grymt.
Det är nästan så jag redan nu överväger att bli gay, starta ett queer-kollektiv o ha ett, eget jättestort, band.
Det lär vara ännu mer lockande efter fredagkväll.

Och på lördag är det Markus Krunegård på Strand som gäller.
Jag har stött på delade åsikter angående hurvida Markus Krunegård är en skön människa, eller inte.
Jag hävdar att han är det. Stefan, bland andra, hävdar motsatsen. Eller han sa något i stil med;
"Den professionella sidan av mig gillar honom inte." Typ.
Det kan säkert hända att det stämmer.
Men den professionella sidan av mig (dagisfröken, alltså) gillar honom som fan.
Vi satt nämligen längst bak i bussen o sjöng "En busschaufför, en busschaufför, det är en man med glatt humör!" tillsammans, sent en sommarnatt. Då var han jättetrevlig.

Jag tycker dessutom att han är så ful, att han blir snygg.
Det kanske inte Stefan gör.

Ahhh. Nu förstår jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0