Tack, vulkan.

Den där isländska vulkanen o dess aska har ju ställt till det lite, kan man ju säga.
Jag kommer förmodligen inte våga flyga på några månader nu. Kanske, i värsta fall, år. 
Jag kommer vara livrädd för att askan ska finnas  kvar, nånstans i luften, o göra slut på mitt liv.
Alltså, askan kan göra så att motorerna får motorstopp! Hjälp. Min hjärna skulle säga åt mig att jag har befogad dödsångest, inte bara den där vanliga dödsångesten som jag brukar ha när jag flyger/ska flyga.
Men det är ju rätt skönt; nu slipper jag vara ledsen för att jag inte har råd att flyga någonstans,
för jag vågar ändå inte.
Tack, vulkan.


Ikväll har jag ätit popcorn på mitt nya, mer varierande, sätt.

1. Poppa jättegoda popcorn i en kastrull.
2. Välj chips-dipp of your choice.
3. Häll på.
4. Ät.

Ett tips bara.


Imorgon kanske jag drar till skogs, för lite kalas o trevligheter. Får se.
Men först ska det jobbas, o då måste det även sovas.
Godnatt, Johanna.



Spotify här.

Kommentarer
Postat av: Jenny

förmodligen finns det lite aska kvar på måndag - but i'll take my chances ... om landvetter har öppnat vill säga ...

2010-04-16 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0