BE A DEBASER!




Öhh.

Idag får jag sota för gårdagskvällen. Big time.
Den där vin-peppen jag hade igår känns idag, kan jag ju meddela.
Men Anders o jag hade en toppenkväll, som vanligt. En massa prat o vin hemma, sedan styrde vi stegen till Debaser Slussen, där Palpitation spelade. Det var mycket bra, o efter spelningen blev det dans.
Dans i dimman.
Jag råkade ge Anders en snyting som slutade med näsblod. Whoops.
Sen hällde Anders öl på mig. Då hällde jag vatten på honom. Sen bråkade vi om vem som börjat, vem som var blötast, vem det var mest synd om o vem som var taskigast. Anders o Johanna, 7 år.
Jag tror inte vi kom överens om några svar, men diskussionen var underhållande.
Så underhållande att vi glömde bort att vi var låtsas-sura på varandra, så vi gick o dansade lite mer istället.


Nu ska jag försöka kräla mig ur den här sunkiga dimman jag vaknade i, o bege mig till den lokala loppis'en.
Jag hoppas på att göra upplyftande fynd.
Vad som händer ikväll är ännu obestämt.
Jag velar. Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0