Lördags-gnäll

Inga fynd gjorda.
Ingen energi funnen, eller vunnen.

Jag vet inte vad jag gjorde med min stackars kropp igår. Det enda jag vet är att den inte gillar det idag. Jag har varit nära på att svimma åtskilliga gånger. Ångest-flimmer i huvudet. O de svarta ringarna, med tillhörande påsar, under ögonen är brutala. Jag har ätit upp alla chips, o jag har snart druckit 1,5 liter cola.
Det kanske inte heller är så schysst mot kroppen, men den påstod sig behöva det.

Nu låter det kanske som att jag har alkoholproblem? Men jag börjar nog bara bli gammal. Jag har hört att baksmällan bara blir värre med åren. Stämmer det? Jag tycker nästan att det verkar så.
Men jag har iallafall inga problem med alkoholen annars.
Det är nog mer alkoholen som har problem med mig i sådana fall.

Men nu börjar det kännas bättre. O om det inte gör det, så låtsas jag som det.
Jag har blivit en hejare på att lura mig själv på sistone.
Nu ska jag göra en liten upp-piffning av mig själv, o sen ska jag gå o möta upp två av mina finaste flickor.
Det blir middag. O sen får vi se vart kvällen för oss.
Det blir en toppenkväll, hur som helst. Det vet jag.

Kommentarer
Postat av: mammis

Ååå...jag hoppas du tar de lilla lugna ikväll...verkar som de skulle kunna behövas...puss gumman <3

2010-04-10 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0