Ta-dah!

Sådär ja!

       

Kanske inte världens snyggaste. Ok. 
Men jag la ner det där tjafset med att repa upp hela tiden. Jag körde bara på.
Kör, ba' kör!
Nu hoppas jag att jag är helt frisk imorgon.
För då ska jag gå o köpa ett grönt garn, av samma sort.

O så ska jag o Anders ha världens längsta o bästa långfredags-kväll. Vi som stannade hemma över påsk.
Jag ska agera sken-flickvän/date på Obaren, o sen ska vi gå till Strand för att lyssna på musik, o dansa såklart. Så jag hoppas att jag är frisk.
För det måste jag vara enligt mina planer.


Kommentarer
Postat av: Jenny

fiiin!

2010-04-02 @ 11:26:19
Postat av: mammis

OJ!! har du gjort den själv?? jättefiiin :-)

2010-04-03 @ 22:48:31
Postat av: Johanna

Japp! Alldeles själv till o med. :)

2010-04-03 @ 23:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0