...zzZzz...

Jag är så trött så jag skulle kunna somna ståendes. Det händer inte så ofta, men just idag är det så.
Men att sova är inget alternativ, jag ska nämligen möta upp finfina Anders för lite ölhäng på Strand ikväll.
Palpitation har releasefest, o både jag o Anders gillar dom sedan våran superkväll ute för några veckor sedan.

Idag slog jag till o köpte en burk med Ben & Jerry's Half Baked.
O herrejöstanes, jag höll på att svimma av tillfredställelse!
Glassmiddag hör ju till en av fördelarna med att vara vuxen.

Fast såhär efteråt, med alldeles för mycket glass i magen, önskar jag att min mamma hade sagt nej.
Glass under eget ansvar är en utav de svåraste bitarna av vuxenlivet, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: mammis

GLASS Ä GOTT! den här mamman har inte vett å säga nej till glass :-) önskar att MIN mamma sa nej ibland, o de kanske hon gör oxå, men de brusar o knastrar så i ledningarna så ofta hör jag inte ett ord va hon säger;-)

2010-04-27 @ 19:59:49
Postat av: Johanna

Jo, jag kom på det nu efteråt...att den enda klassiska frasen min världsbästa mamma skulle säga angående glass är; Ät upp! ;) Puss!

2010-04-27 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0