Mr. Crosstrainer.

Jag fick ett infall igår, o tänkte att jag nog ska försöka ta bättre hand om mitt hår. På riktigt.
Alltså, köpa en massa produkter o sådant som man gör när man tar hand om hår. (?!)
Jag köpte bland annat en hårinpackning. Och en balsamspray.
Den där balsamsprayen kommer nog att bli min död.  Satan, vad halt det blir på golvet!
Det är rena rama polerade isbanan på mitt golv nu. Jag har varit nära att halka o bryta nacken ett antal gånger sedan jag använde den imorse. Jag bor ju så litet, att hur jag än ramlar, så kommer jag antagligen slå i huvudet i NÅGOT. Det är tur att jag har en hel del dämpande kläder utspridda på golvet iallafall.
Som en säkerhetsåtgärd liksom.

Idag hade jag min första dejt med crosstrainer'n på Friskis. Vi har spanat på varandra ett tag nu, o idag var det dags. Det klickade direkt mellan oss. Han är snygg o trevlig. O lite farlig.
Vi kommer nog att ses regelbundet nu. Det känns som att det är på allvar.


Nej, jag är inte dum i huvudet, jag VET att det är en maskin.

Såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0