CSI Västra Skogen

Jag har alldeles för livlig fantasi.
Medans min tvätt torkade klart nere i skåpen, hade jag hunnit tänka ut mina egna sista timmar i livet.


Jag går ner i tvättstugan, lyckligt ovetande om att den psyk-sjuka tanten gömmer sig i mangel-rummet. Jag hör konstiga ljud, men tror att det är torktumlaren.

*censur*

I kvällstidningarna kommer det finnas citat från min blogg om hennes "obehagliga blick".



Jag är verkligen bra på att skrämma upp mig själv. Så när jag sedan skulle hämta tvätten var jag så rädd att jag var illamående. Minst ljud fick mig att tappa andan av rädsla. Men jag överlevde.
Jag tror att jag tittar (dock passivt) för mycket på CSI.
Jag har som sagt bara Kanal 5.
 
Tur att jag just sa godnatt till mamma, så hon kan sova gott inatt. Puss, mamma!
Nu ska jag också försöka lyckas med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0