Buhu!

Jag vet inte vad som händer med mig. Jag har blivit så galet blödig o känslig.
En fin vän o jag diskuterade ämnet pms o hormoner häromveckan. Hon berättade att hon inte kunde läsa en Bamse-tidning för barnen utan att börja gråta över det fina slutet, under de perioder när det är som värst.
Jag hoppas verkligen inte att jag är påväg åt det hållet.
Jag grinade nämligen just en skvätt till Biggest Loser. Först för att en gubbe svimmade, o sen för att den tjockaste killen var rädd för att bli vald sist, o sen för alla grät över sin sjuka övervikt. Hallå, liksom...

Nu lägger jag mig i sängen, äter en Snickers-glass, o tittar på de stackars satarna.
Någon ordning får det allt lov att vara.

Kommentarer
Postat av: mammis

Det är nog tyvärr bara dina gener... jag grinar till de mesta på tv... De ä nyttigt å gråta, men man ä så jäkla påsig under ögonen morronen efter :/

2010-04-05 @ 21:41:32
Postat av: johanna

Ja, det är väl kanske generna! :)

Jag håller med dig mams; jag förespråkar gråt!

Men jag vet vad du menar med påsar under ögonen... Jag har väl åldrats ca 15 år, utseendemässigt, det senaste året... ;)

2010-04-05 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0